rebeccaenmarioninindonesie.reismee.nl

van Ende naar Labuhan bajo volg t later nu eerst Bali

Lieve allemaal, jullie hebben veel te lang niet van ons gehoord, deels kwam dit door het reizen en/of geen internet. Het is nu onze laatsgte avond in indonesie en alweer bijna bedtijd. Daarom zit het tussenliggende verhaal er nog niet in (hopelijk zo snel mogelijk na thiiskomst).Wec gaan nu de 2e en laatsgte nacht in in Bali (Ubud). Morgenochtend krijgen we nog een 3uur durende kookles, op n prachtig plekje midden in de rijstvelden. Daarna is het de laatste spulletjez inpakken en ons naar het vliegveld in Denpasar laten brengen, dus nog 3 vlu chten te gaan...(ja,ja dan heeft Hageman er 8 vluchten opzitten!!! Inmiddels al aardig wat doorstaan dus dat zal ook nog wel lukken, nietwaar?! Voor nu heel veel groetjes van ons en tot in nederland! Marionn en Rebecca

Chris

Wat geweldig! Kookles in de rijstvelden, benieuwd naar de recepten. Een hele goede terugreis gewenst!!
Dikke kus allebei!

Madeleine Maurick

Acht vluchten, toe maar!! Ik wens je een hele goeie terugreis Rebecca! Liefs, Madeleine

Marion

Dat klinkt werkelijk als in een sprookje, koken in de rijstvelden.
Mooi is Bali hè? We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen.
Goede reis terug en tot ziens in Nederland!
xxx

Carin

Geweldig zeg zo'n kookles en dat in de rijstvelden! ik wens jullie een goede reis terug naar huis! en we zien/spreken elkaar in Nederland! liefs voor jullie van ons XXX Carin en Jan.

Annemie

Heerlijk genieten tot aan de laatste minuut zo te lezen.
Wat een leuke afsluiting, lekker koken in de rijstvelden!!!
Geniet nog extra goed en daarna een goede, rustig vlucht gewenst!!!

Liefs Annemie

hanneke

goeie reis terug meisjes !! xx

Tess

Jeetje meiden is het einde van de reis alweer in zicht?! Koken in de rijstvelden dat is nog 'ns beetje apart. Verheug me (hopelijk) op jullie verworven kookkunst ... Maar dat is wel erg ver vooruit. Geniet van jullie laatste dagen daar!!! Lieve groeten.

Henriette

Hoi Rebecca en Marion,
Ik wens jullie een goeie terugreis en als het wat lastig is met vliegen dan maar denken aan de prachtige ervaringen opgedaan gedurende jullie reis. Alle goeds en welkom thuis!

Irene

Lieffies, hele goeie reis en tot heel gauw. Dikke lieve kus

Simone

Super, heb ik ook gedaan! Saté gemaakt in Ubud. De kip was die ochtend geslacht.

Bettie

Jullie zullen ondertussen wel thuis zijn dus welkom weer op Nederlandse bodem. Uit de verhalen kun je wel lezen dat ondanks wat hele kleine ongemakjes (wat je niet gewend bent) jullie een geweldige tijd hebben gehad. We horen elkaar wel weer d.m.v. Mails e.d. groetjes Bettie.